Alle Blogs

Der Avatar von Paeule Sat, 30 Jan 2016 17:37:58 +0100

Paeule

Zeichnen

Sat, 30 Jan 2016 17:37:58 +0100

Zeichnen

Hallo zäme zeichnet ihr au gärn? Ich zeichne meg gärn. Das wo ihr da gsend isch min erstä Hund wo ich schön anäbracht han. Ohni Duräpause oder Vorlag zum Abzeichnä. Mis vor ga: Lueget oi doch zerscht im Internet mal en Hund ah. Die gsend all verschidä us! èberlegäd eu zerst ob er langi Haar hät i welem Styl und d'farb. Swichtigstä isch d'schatierig. Und au das d'farb vom Hund nöd überal glich isch. Au e gueti vorbereitig isch wän mer sich en Hund in acht gnauer alueget und sich märkt was er Alles so für Bewegigä macht. Au wichtig isch s'fäll. Also das heisst dä Hund muen flauschig usgse und s'fäll därf nöd immer i di glich richtig luegä. Ich hoffä das hilft eu witer euri Paeule!😜
Melden
Der Avatar von Lapin04 Fri, 29 Jan 2016 19:43:19 +0100

Lapin04

Film

Fri, 29 Jan 2016 19:43:19 +0100

Film

Hallo zusammen
Habt ihr einen Lieblingsfilm?
Also ich kann mich nicht so ganz entscheiden welcher Film mein Lieblingsfilm sein soll.
Ostwind 2 finde ich aber sooooooo schön. Findet ihr den Film auch cool? Und habt ihr einen Lieblingsfilm?

Lg Lapin04
👍👍
Melden
Der Avatar von Starwars2004 Fri, 29 Jan 2016 17:41:15 +0100

Starwars2004

Berufe

Fri, 29 Jan 2016 17:41:15 +0100

Berufe

Sein Beruf entscheiden entscheiden ist doch was schwieriges. So sagt es mein Nachbarn,
Ich weis schon was ich mal werden will
Imformatiker bei der Siemens.👍

Meine Mutter ist Gemeinde Präsidentin von Ottenbach.
Mein Vater ist Geld Menager bei der Siemens
😎

Ojer Starwars
🤙
Melden
Der Avatar von Eiskunst123xxl Fri, 29 Jan 2016 16:55:00 +0100

Eiskunst123xxl

Liebe oder Freundschaft?

Fri, 29 Jan 2016 16:55:00 +0100

Liebe oder Freundschaft?

hallo zusammen,

Ich und eine Junge aus meiner Klasse habet früher (bis vor 1 Woche) Krieg!Das heisst wir konnten uns einfach nicht leiden.Am Montag hatten wir dann ein grösseren Streit so das unsere Lehrerin eingreifen musste!Seid dann verstehen wir uns viel besser wie noch nie!Heute hat er mir 2 Sachen im Coop gekauft.Meine Freundinnen fragen immer wieder ob wir zusammen sind,aber wir reagieren nicht darauf!Man sagt ja immer : ,, wenn Jungs ein Ärgern sind sie in dich verliebt!" stimmt das?Ich bin mir nicht sicher ob er mich liebt!Wie kann ich das herausfinden?

PS: er hat zu mir etwas gesagt was er noch nie zu einem Mädchen gesagt hat!Meine Freundin ist Meeeeega eifersüchtig weil sie ihn in verliebt ist!Bedeutet das etwas?


Ganz liebe Grüsse Eiskunst123xxl


PS: Als ihr Skype habt schreibt mich doch in Privat-nachricht an!
Melden
Der Avatar von Partygirl001 Fri, 29 Jan 2016 16:18:15 +0100

Partygirl001

Zeugnis

Fri, 29 Jan 2016 16:18:15 +0100

Zeugnis

I bechum scho am 4 Februar mis zügnis über. Das zügnis isch für mi mega wichtig will es beschtimmt öb ich id sek A chum oder id sek B chum. i bin ebe id 6 Klass scho. wie isch es so bi eu? Bi mir isch so das mini Eltere ubending wend das ich id sek A 1 1 gahn.Aber gseht nöd guet us. Känned ihr au das gfühl wenn ihr im mahti Test zum bispiel es 5 händ und ihr zägets eure Eltere dän säget sie:" Was für e Note häd eure Klassbest?,, Und dänn säget ihr:"euse Klassebest häd en 5-6,,. Dänn säget sie:"wieso häst du nöd e besser Note gmacht?,,Also ich känn das gfühl guet. Und ihr?
Melden
Der Avatar von s004 Thu, 28 Jan 2016 19:16:22 +0100

s004

NEU

Thu, 28 Jan 2016 19:16:22 +0100

NEU

Hallo Zäme
Ech be neu done aso i dem Zambo Chat.... ond ech Fends eifach mega cool👍 vo üch wie er (beziigswies MER) so ne Super Gmeinschaft send. ond well ech no nüd vo üch weiss hanech dänkt das er mer vellecht chönnted schriebe wie alt das er send ond i weli Klass das er gönd vellecht chönder jo ou no es paar oder eifach es Hobby schriebe natürlech mönd er das ned ech meine das esch jo Emmer no Privat. Aso ech be 11 ond i de 6. Klass😜 mis Hobby esch Handball ond met minne BFFs abmache oder eifach zäme sie genau so wie met minere Familie.

Ganz Liebi Grüess

PS:
Ech chome vo Lozärn
S004
Melden
Der Avatar von ZORA123 Thu, 28 Jan 2016 19:05:49 +0100

ZORA123

Hasutiere

Thu, 28 Jan 2016 19:05:49 +0100

Hasutiere

Heyy ihr alle
Habt ihr Haustiere? Ich habe zwei Rennmäuse und drei Meerschweinchen. Ich hätte gerne einen Hund, aber leider dürfen wir das in unserer Siedlung nicht☹️ Mag aber meine fünf "Babys" sehr gerne.
(sorry, ist etwas kurz geworden:dunno😀
Lg ZORA
Ein Bild zum Beitrag Hasutiere
Melden
Der Avatar von Ale04 Thu, 28 Jan 2016 18:57:18 +0100

Ale04

traurig

Thu, 28 Jan 2016 18:57:18 +0100

traurig

Hallo zäme

Ich ha das scho es parmol gseit das mini lieblings band en pause macht ond ich ha megaaaaaaaaa angst das sie ufhöre ond es bar chönt mech verstho das ich angst ha aber es bar au ned ich hoffe er verstöhnt das
Das ich angst ha för mech wer das megaaaaaaaa schlemm wen sie wörde ufhöre ich hüle mengisch för mech esch das ned so eifach ond ich wer euch sehr dankbar wen er mer es bar tipss wörde geh
lg ale04
(Wen ich tipps gibt es ist schwirig das das den klapt)
Melden